De kom med solen

Och presenter 

Favoritbubblorna & väska 
Väskan..., hmm, inte så säker på den. Får känna på den ett tag... 
Skulle jag inte börja gilla den så fyller mamma år snart😂😂😂
Nu när jag sitter här och skriver så kom han med en present till... Ett halsband... Ehh Nä jag lägger inte upp en bild... Jag sa att jag älskar det (jag hade ju redan dissat väskan) visst är en vit lögn ok ibland... Eller?
(G läser inte bloggen och du som känner honom... känn inget behov av att upplysa honom om detta😜)
Så snällt och kärleksfullt av honom att överhuvudtaget ta sig tid att köpa något till mig på killresan...
Jag älskar honom❤️❤️❤️

• Kategori: AllmäntTaggar: bubblor, champagne, gifts, kärlek, presenter, skumpa; • Kommentarer (4)

Kommentarer:

1 Mizca:

Svar: Samtidigt som jag är glad över att det visade någonting på bilderna hade det ju känts bra om det inte var nåt fel. Men att ha problem även om de inte visas på röntgen/ultraljud har jag vart med om innan och det är inget kul då händer liksom inte.

Nu har dem nånting att gå på och jag hoppas verkligen jag får nån slags hjälp imorgon för det är jobbigt att inte kunna gå.

Svar: Håller tummarna för dig imorgon! Lycka till!
Camilla Sigvardsson Asplund

2 Amanda:

sv: haha ja shopping ger lite motion i alla fall :P
ja det är jag :D

Svar: Jättefina bilder
Camilla Sigvardsson Asplund

3 Terese:

Jag tycker väskan var superfin! Hoppas du börjar tycka om den! :)

sv; Tack fina! :)

Svar: Tack, jo den var väl inte helt fel...
Camilla Sigvardsson Asplund

4 Eva:

Tycker väskan är läcker keep it 😄snällt att få saker så ju 😄😄

Evas blogg

Svar: Ja visst är det snällt! Och visst lät jag otacksam😂😂😂
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: