Inte på topp

Jag skulle ju in till Malmö, gå på Skeppsbrons AW och se Pedalens Pågar men blev inte så... Tråkigt! Känner mig lite nere och hängig + huvudvärk, och saknar min man. Ösregn blir man inte piggare av (ni hör deppet och gnället i min röst va)

Min 20-åring hörde nog på min röst att jag var lite låg så han kom hem med
Mitt favorit choklad
Blev inbjuden att äta med honom och kompisarna... Goa unge❤️ men jag tror jag låter dem roa sig själva så sätter jag på en film, bloggar, instagrammar och kollar in vad nätshopparna har att erbjuda



Kommentarer:

1 Longevity - en blogg om hälsa:

Tack för titten!Ibland är det bättre att bara vila :-)
Ja visst är det konstigt hur många eftersträvar att de små skall kläs vuxet

Svar: Tack själv, javisst är det så.
Camilla Sigvardsson Asplund

2 MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

Svar: 👍
Camilla Sigvardsson Asplund

3 JUNITJEJ:

Så gott!

4 Eva`s blogg:

Åh det där är ett super gott choklad vi åt i går mums :) ha det gott

Svar: Får träna bort det idag :))
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: