Sorg i mitt hjärta

Idag för ett år sedan fick jag ett besked som vred om mitt hjärta, snurrade min värld och kullkastade planer... 
Ett dödsbud; Karin har gått bort, Karin är död, Karin finns inte längre... 
Jag kan fortfarande komma ihåg känslan av tvivel, irritation, smärta, overklighet... Jag hade ju träffat och pratat med henne bara några timmar innan det där hemska telefonsamtalet... Om jag bara hade vetat... 
Overklighetskänslan sitter fortfarande kvar. Mitt förnuft vet att hon är borta men Jag kan inte förstå det... Vill inte förstå! 


En av mina bästa och älskade vänner, min älskade Karin fick en hjärtinfarkt när hon precis fyllt 50 år, mitt i livet som var fullt med planer inför framtiden.... 
Hon hann aldrig få veta att hon skulle bli mormor... Mormor till sötaste 
Liv Karin❤️

Det som Karin lärt mig är att ta vara på livet; leva livet! Som hon alltid sa till oss andra: "Man vet fan inte vad som ska hända"

Ikväll tar vi ett glas vin för dig Karin
❤️❤️❤️

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

God morgon ...men usch va tragiskt miste min pappa då han var 56år och det är så för tidigt att lämna jord livet...förstår din smärta ...ha en bra dag kram

Kommentera här: