Veckans matsedel

Har sett att en del lägger upp sina veckomatsedlar på bloggen och tycker att jag får bra idéer och ny inspiration av det eftersom det är så lätt att fastna i det gamla vanliga. Tänkte att jag lägger ut min med så kan jag kanske inspirera någon annan...


Måndag: Kassler under annanastäcke
               m ris och grönsallad
Tisdag:   Ytterfilé m klyftpotatis, broccoli 
               och fetaostkräm 
Onsdag: Fiskgratäng & rivna morötter 
Torsdag: Broccolisoppa m vitlöksbröd 
Fredag:   Äter ute
Lördag:   Hemmagjord pizza 
Söndag:  Kyckling m potatis, grönsaker 
                och sås
             

Kommentarer:

1 Fnulan:

Men Camilla, detta har jag missat! KUL att du bloggar! Heja dig!!!!

Svar: Tack! Bloggvärlden är alldeles ny för mig... den enda erfarenhet jag har är ju att läsa din blogg:))
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: