Ullaredsplanering

 Om drygt 3 veckor är vi ett helt gäng på ca 20 pers som åker till Ullared.
Det ska bli så himla roligt, t o m Chefen följer med... och jobbsnack är totalt förbjudet!
Det som är roligast när man åker så många (ja förutom shoppingen) är när alla på kvällen mannekängar och visar upp sina inköp... så att man får många fler tips :)
 
Jag har börjat skriva min shoppinglista och jag tänker inte handla ett enda bakplåtspapper eller några rullar med tråkiga plastpåsar!!! Jag ska bara handla till mig själv... och naturligtvis lite presenter till familjen... och så klart lite heminredning... ljus också förståss
 
Jag såg de här värmeljusen på GEKÅ´s blogg - man köper kopparna och själva ljusen var för sig, så att man återanvänder koppen; väldigt smart för vi använder ca 20 värmeljus på en dag och jag känner mig som en riktig miljöbov när jag kastar kopparna
 
b2ap3_thumbnail_ljus1_feb15_20150217-140845_1.jpg
Fotokred: Bloggredaktionen, GEKÅs
 
 
• Kategori: AllmäntTaggar: braköp, gekås, kollegor, shopping, ullared; • Kommentarer (0)

Kommentera här: