Ut i det blå

Igår bar det iväg på en överraskningstur. Tina och jag fick veta att vi skulle packa för en natt borta och vara färdiga kl 11

Solen sken när vi åkte iväg men sen var det regn som gällde. Vi blev körde till Triangeln för lite shopping och lunch, därefter checkade vi in på Malmö Live

Efter beundrat utsikten från vårt rum på 15:e våningen och vilat en stund blev det en drink i baren, dock inte Skybaren  som var så smockfull att jag undrar om det ens var lagligt! 
Middag åt vi på St Marcus vinkällare
Älskar min man som (tillsammans med Micke) planerat ett dygn borta från vardagen... 
Ska berätta om själva hotellet senare, Tyvärr inte den bästa upplevelsen... 
• Kategori: AllmäntTaggar: Malmö live, clarion hotell & congress Malmö, shopping, överraskning; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Anonym:

Men va trist att det inte var bra förmodar jag men visst är det skoj att bara komma i väg en natt så där spontant 😄ha en fin dag kram

Evas blogg

2 Anonym:

Men va trist att det inte var bra förmodar jag men visst är det skoj att bara komma i väg en natt så där spontant 😄ha en fin dag kram

Evas blogg

Svar: Ja vi hade det supermysigt men blir nog annat hotell nästa gång
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: