True Camilla

Gerry är på möte i Stockholm idag och imorgon på dagen så jag har tagit på mig pyjamas och sitter i soffan och ser på ett program jag aldrig sett
innan: TrueTori
Amen ärligt!? Vad är det för program???  " vi försöker fixa vårt äktenskap framför kameran" .... Jaja JAG gillar det😂😂😂 men varför göra det offentligt (och varför  tittar jag) Kanske för att det är den nakna sanningen och har vi inte alla varit där? Där man funderat om man ska fortsätta tillsammans eller var och en för sig.... 
Vi tröttnade på varandra och började fundera på hur livet skulle kunna bli utan varandra (jag gjorde det iaf och tror nog att G oxå gjorde det) Jag såg framför mig ett rent, ljust hem där allt låg där jag lagt det och ingen smutsade ner eller klagade på alla mina väskor.... 
😂😂😂
• Kategori: AllmäntTaggar: true life, true me, true tori, truelife; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

Finns mkt på tv som är si och så men att titta är ju ok tror oxå att pengar styr mkt :) hoppas du får en fin dag kram

Kommentera här: