Det kom ett foto...

... På min familj som är i Österrike

André, kompis V och min man Gerry

Jag känner ett stort tomrum utan dem och saknar att 
höra, se och röra dem
MEN jag njuter även av tystnaden och frihetskänslan när jag är ensam....
Provocerande ??? Jo för många är det fult att tycka det är skönt att familjen är iväg men inte jag utan ikväll njuter jag av en film som jag vet att min man inte gillar, jag kan se hela filmen utan att avbryta för att åka och se på när Andrè spelar handboll. På spisen puttrar soppan som jag ska bjuda tjejerna på imorgon innan vi ska hoppa i spa't. Eftersom jag är själv så behövde jag inte höra om de andra tänkt något annat just imorgon. På fredag åker jag till Malmö för lite AW med en kollega; äta gott och röra på våra stela höfter💃. 
På lördag ska jag ligga till 10 för att sen åka på brunch och shopping.... Lördagkväll är oplanerad men ska nog komma på något (några förslag?). På söndag ska jag laga söndagsmiddag och njuta av hela min familj och våra svärdöttrar!

Kommentera här: