Förälskad

Japp det är sant att man kan shoppa sig lycklig... Men att bli förälskad???


Ok, lite överdrivet jag är väl inte i 
7 himlen... Men minst i 5:e😍
Stannade uppe länge och provade min nya denimskjorta till en massa olika nederdelar och den är SNYGG till allt! Användbar både till vardag och fest. Den är i ett mjukt, tunnare material och är så skön
Fler bilder kommer

Nu är det dax att sticka till jobb eftersom jag sa till min kollega att ta sovmorgon så får jag ju ta hennes tidiga morgon

• Kategori: AllmäntTaggar: blus, braköp, denim, denimmode, fashion, förälskad, skjorta; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

jo det kan man jag blir det ofta i skor o väskor ;) snygg skjorta o så topp modernt nu också ...:)

Svar: Åh ja... Skor😍
Camilla Sigvardsson Asplund

2 jennsan:

Tjusig! Måste jag spana in. Har letat efter en mjuk och skön jeansskjorta

Svar: Ja denna är toppen👍
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: