Thailand, Gran Canaria, Egypten...

 
 
Sitter och kollar på resor till lite varmare länder...
Jag brukar alltid säga att världen är för stor för att åka till samma ställe 2 ggr men nu vacklar jag lite i den tanken: Jag vill ju uppleva nya ställen och annan kultur men å andra sidan om jag tänker ligga och pressa på en strand för att suga upp så många solstrålar som jag bara kan så är det viktigaste kanske att man vet att det är ett bra ställe med trevligt folk och god mat och gott vin...
Ska vi åka en vecka nu och sen en vecka till ett annat ställe senare eller 2 veckor nu? Ja jag vet inte riktigt, får fundera vidare en stund medan jag surfar runt och kollar in olika stränder.
 
 Hur tänker ni när ni planerar resa?
 
• Kategori: AllmäntTaggar: mat&svin, mat&vin, resa, semester, sol, värme; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Anonym:

Ja du jag är gift med en grek även han är född här så har han mamma o bror i Grekland o jag har alltid varit en Greklands fantast så dit blir d alltid jag åker för att vila upp mig o gärna 1 veck i maj väljer olika ställen sen 2 veck i aug gärna Naxos såå underbart vackert ...sen svärmor 😄 hoppas du hittar nåt kul kram

Evas blogg

Svar: Har inte varit så mkt i Grekland men gillar det så det blir nog dit.
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: