La Familia

Det är de här som betyder mest, de som gör mig så lycklig... De här 3 av alla på jorden❤️❤️❤️

Det finns ingen annan än dessa som gör mig så lycklig... Ni vet sådär så det gör ont i hjärtat. Jag får lite ångest av att killarna har växt upp så snabbt men jag är även nyfiken på deras fortsatta liv och stolt och glad över deras framsteg. Jag är glad att jag och Gerry klarat av alla motgångar och vardagstristessen tillsammans, att vi har lyckats hålla kärleken levande genom alla år och jag är även nyfiken på vår fortsatta framtid tillsammans❤️

Kommentarer:

1 Camilla:

Hej och tack för dina kommentarer hos mig! Vilken fin familj du har :) Förstår att de skänkt dig stor lycka! Vilken skatt det är med barn :)

Svar: Åh, ja visst är de! Blir lite avundsjuk på er som har små barn som har allt framför er :9 Det går verkligen så fort som alla sa när de var små! Tack för titten!
Camilla Sigvardsson Asplund

2 Anonym:

Kan bara hålla med dig familjen är nr 1 alltid ha det gott kram

Evas blogg

Svar: Ja så är det. Ha det gott du med. Kram
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: