Orutinerad

Jag får skylla på att jag inte hunnit bli så rutinerad med att blogga än... 

Jag var ju på afterwork på Skeppsbron inne i Malmö igår och skulle ju naturligtvis tagit bilder och bloggat men pga att jag både är orutinerad bloggare och festprisse så glömdes detta bort, ska bättra mig! 
I alla fall så måste jag säga att jag gillar AW konceptet på skeppsbron: man sticker dit direkt efter jobb och äter (gratis liten buffé) tar något att dricka och dansar sen så länge man orkar. Har ni inte varit där än så missa inte det 2:a och 4:e fredagen i månaden!!! 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

Åh i mina trakter då eller ja en bit från bor ju i västra hamnen :) låter som du haft skoj men så blir det allt har sin tid :) hoppas din söndag blir skön och vilsam kram

Svar: Nästan gångavstånd för dig ju :)
Önskar dig detsamma
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: