Som en karamell

Eftersom det regnade så blev fikadaten med sonen på ett köpcentra. Alltså vad är det för fel på mig!?!?! Varför kan jag bara inte låta bli att shoppa? Som tur är så vet jag ju hur jag är funtad så innan vi åkte flyttade jag över allt utom 500 kr från mitt kortkonto till sparkontot (nej jag har inte anslutit telefonen till banken för då hade den här familjen varit ett fall för "Lyxfällan"). Vi fikade och tittade lite i affärer och sen bara var dom där, mitt framför näsan på mig:
De här fina skorna som kommer att passa utmärkt att gå i på förskolans gård nu till våren (läs: årstiden som jag håller på att längta ihjäl mig till!!!). Sonen sa att de liknade karameller och de har ju samma färg som de sura pastellfärgade flaskorna som smakar bubbelgum!
Hur som helst: I'm in löööve (igen) och vilket fyyynd... 199kr!!! På Stadium... På barnavdelningen😂😂😂
Blev pengar över..... (En lite stund iaf)

• Kategori: AllmäntTaggar: bubbelgum, fika, fynda, handla, karamell, shoppa, shoppoholic, shoppoholics; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Amanda:

haha känner igen det där med shoppingen! Jag shoppar så fort jag är i en affär typ. Men kämpar mot att inte shoppa hela tiden, men skitsvårt

Svar: Haha, eller hur!
Camilla Sigvardsson Asplund

2 bookofems.blogg.se:

snygga!! :D

Svar: Tack
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: