Vart tog tiden vägen

Det finns inte någon gång som tiden springer ifrån mig såsom när jag sitter vid datorn...
Badrumsplanering är i full gång, eller badrum är väl att ta i, toa m dusch stämmer bättre. Klinker och kakel är bestämt, det blir samma som i stora badrummet (den klinkern ligger även i delar av kök, hall o tvättstuga). Tråkigt? Tja kanske men jag är bestämd på att jag vill ha enhetligt i hela huset (efter att renoverat huset i 22 år efter gällande mode). Det är inte så stora förändringar som kommer att ske på detta lilla utrymme, förutom nytt på golv o väggar så blir det ju ny toalett och en liten men praktisk kommod. Fokus kommer att läggas på detaljer som golvbrun, blandare och duschhuvud
Det här utrymmet har vi tyvärr inte till vårt förfogande
Fotokred: Skönahem 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

förmodar att ni bor i hus då:) alltid skoj att göra om och det är ju det lilla som oftast gör det stora :) lycka till o ha en fin dag :) kram

Svar: Jo vi bor i hus i Veberöd. Jag ser inte fram mot denna renoveringen eftersom badrummet ligger precis i anslutning till sovrum och klädkammare.... hatar byggdamm :)Men det ska bli roligt att få iordning så klart
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: