Viktigt att matcha... Eller

Jo jag har kommit till den åldern då man behöver använda läsglasögon. Något mer som förändras i den här åldern är minnet... Jag vet aldrig var de där förb glasögonen är ju!!!! Eller kanske jag försöker förtränga dem? Så kan det vara, vill ju förneka dem egentligen... Vem vill åldras? Iaf så har jag förstått att det behövs fler, många... I varje rum! 

Köpte 2 nya par idag:

Ni som läst förra inlägget kanske lägger märke till att de turkosa glasögonen matchar de nya skorna!!! De andra glasögonen har leoprint så nu måste jag ha nya skor m leoprint, gärna heels.... Men var f-n blev de nu av då!?!?!
• Kategori: AllmäntTaggar: fashion, glasögon, leoprint, matcha, åldras; • Kommentarer (3)

Kommentarer:

1 Anonym:

Snygga ja mina var dyra så det är bara dom jag har men har progressiva. ..vill slippa att just ta av o på ..fina är dina köp 😄kram

Evas blogg

Svar: Tack, ja jag är så glad så länge jag klarar mig med vanliga läsglasögon.Kram
Camilla Sigvardsson Asplund

2 TantGlad:

Snygga glasögon som sitter snyggt på dig. Båda är fina.
Nu måste jag kika vidare i din intressanta blogg.

kramkram!

Svar: Tack!
Camilla Sigvardsson Asplund

3 Malin B:

Glasögon är som riktiga smycken!
Man bör alltid ha dem på sig med andra ord. ;)

Svar: Jo men eftersom det bars är läsglasögon så åker de upp o ner och ibland åker de av... Men det finns många fina bågar, jag provar alltid när jag följer med till optikern fast jag är glad så länge jag klarar mig med läsvarianten:)
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: