Våren var här idag

När jag gick ifrån arbetet idag var det fullt av barn/ungdomar på multiarenan, fotbollsplanen, basketplanen och lekplatsen. Musik, skratt och skrik hördes från barnen och ungdomarna... DET är vår för mig!!!
Jag cyklade iväg till "Team Helheten", min hår- & nagelsalong. Det var dax att fixa naglarna (det gör jag var 3:e vecka). Jag är ganska mesig och gör bara vanlig fransk manikyr MEN med cykelturens Vårkänslor i bagaget så blev det iallafall en liten fjäril också😜



• Kategori: AllmäntTaggar: feelgood, nagelbehandling, nagelbygg, vår, vårkänslor; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

Ja jag tror vi alla påverkas av att det är sol :) härligt och jag är som du då när jag byggde så blev det också bara franskt det är super snyggt...men nu får jag inte ha naglar mer tyvärr ha en skön kväll kram ps söt liten fjäril

Svar: Ha en bra dag Eva, Ser ut att bli fint idag också!
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: