Wow vilken kväll

Ja idag vaknade jag med lite 
hangover-känsla😇
Men det var det värt för det var en så fantastiskt härlig tjejkväll igår! Allt som gör en tjejkväll lyckad fanns med; goda vänner, nya bekantskaper, SHOPPING, god mat, gott vin... (Massor) och sist men inte minst: skratt & tårar!!!
Johanna från Me&I var där och visade upp nya kollektionen, amen så snygga kläder! För att inte tala om barnkläderna... Nästan så att man blir sugen på fler barn 😃
Fotokred: meandi.com

Den här snygga jumpsuiten köpte jag! 
Jag känner att den kommer att bli så användbar i sommar; till/från stranden, mys i trädgården, afterwork, vinkväll hos grannen.... You name it!!! 
Gillade verkligen färgen också och ett bra pris gjorde inte ont heller👍

Nä nu är det städning som gäller (tråkigt!) innan det är dax att köra till Ystad för att se handboll

• Kategori: AllmäntTaggar: meandi, mingel, shopping, tjejkväll; • Kommentarer (3)

Kommentarer:

1 Anonym:

Härlig kväll ser jag o super snygg dress gillar färgen mkt här är d jobb ikväll mello o räkor ha d kram

Evas blogg

2 Anonym:

Härlig kväll ser jag o super snygg dress gillar färgen mkt här är d jobb ikväll mello o räkor ha d kram

Evas blogg

Svar: Räkor till mellon låter gott, får kanske bli det här också
Camilla Sigvardsson Asplund

3 ♥ Sojka ♥:

Härligt med tjejkväll! :)

Svar: Visst är det!
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: