Det var den ledigheten

Suck... Då var den över, min 4 dagar långa ledighet. Hur kunde det gå så snabbt? Det stämmer som de säger "tiden går snabbt när man är lycklig"! Jag har haft så roligt och träffat mkt vänner under de här dagarna; AW på Niromas, golf, fixat & städat uterummet, njutit i uterummet, shopping med Carina, Skeppsbron (med Gerry, Camilla, Christina & Anders), shopping i Ystad, fikat på sandskogens camping m Tina & Micke, ätit på en underbar restaurang i Ystad (store Thor som jag verkligen rekommenderar), en tur till Svågertorp m mamma och nu ikväll har vi ätit en supergod fisksoppa och jag har försökt dra ut på ledigheten (och sänggåendet) genom att sitta i uterummet i fotogenlampans sken

Men nu är det dax;
GOD NATT MINA VÄNNER😘
• Kategori: AllmäntTaggar: happy, långledig, min bästa tid är nu; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Anonym:

Ja du det är ju så tyvärr tiden går snabbt det ser jag här oxå men viktigast är att man har det mysigt eller hur kram på dig

Evas blogg

2 Anonym:

Ja du det är ju så tyvärr tiden går snabbt det ser jag här oxå men viktigast är att man har det mysigt eller hur kram på dig

Evas blogg

Svar: Jo så är det absolut Eva😃
Camilla Sigvardsson Asplund

Kommentera här: